Thursday, October 4, 2007

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΡΘΗΤΟ ΚΑΣΤΡΟ, Philip K.Dick


Σε μια κρίσιμη καμπή στή ζωή μου έπρεπε να πάρω μια σοβαρή απόφαση. Και τη πήρα.
Εντάξει δεν θα έμπαινα στο κλαμπ "ο Ελβις ζει" θα προσχωρούσα ισόβια στον "αντίστροφο κόσμο του Φιλιπ" θα κατέβαζα σφηνάκια από "Ουμπικ" ολημερίς, ακούγοντας μανιωδώς "Ελεύθερη Ραδιοφωνία Αλμπεμουθ" , θα έβρισκα το "Βαλις μου" και θα πέταγα έξω από "το Απόρθητο Κάστρο".
Διαβάστε το. Αν σας έχει ξεφύγει είναι σοβαρό σφάλμα!!
Α! Ξέχασα να σας πω κάτι ...
"Ο Φιλιπ Ντικ ζει"!!!!

3 comments:

zil said...

zei kai vasilevei!!!!
telika simpiptoume.....kai ston poe

Anonymous said...

Στη μετάφραση που έχω είναι "Ο άνθρωπος στο ψηλό κάστρο".
Τι εξαιρετικό βιβλίο! Και, με κάποιο τρόπο, πιο υπόγειο από άλλα του Ντικ, λιγότερο "φαντασμαγορικό" στη δομή του. Αλλά... βραδυφλεγές!

vasiliskos said...

Τώρα έχω πάρει να διαβάσω το Fatherland του Ρόμπερτ Χάρις που μιλάει επίσης για το τι θα γινόταν αν.. αλλά ακόμα δεν το έχω ξεκινήσει. Θα σας πω εντυπώσεις μόλις το διαβάσω και φοβάμαι ότι δεν θα αποφύγω τις συγκρίσεις..